Posiadamy 22–letnie doświadczenie na rynku zarządzania nieruchomościami,
zatrudniamy wielu doświadczonych pracowników o wysokich kwalifikacjach zawodowych z państwowymi
uprawnieniami budowlanymi, elektrycznymi i energetycznymi.
Obecnie zarządzamy 245 wspólnotami na terenie Zabrza i Bytomia
Prowadzimy profesjonalny zarząd nieruchomościami w szczególności jest to obsługa
administracyjno-techniczna, obsługa finansowo-księgowa, obsługa prawna, utrzymanie czystości,
remonty i konserwacje, całodobowe pogotowie awaryjne w pełnym zakresie.
W celu spełnienia wszystkich wymagań naszych klientów zapewniając im profesjonalną obsługę
wdrożyliśmy i certyfikowaliśmy System Zarządzania Jakością zgodny z międzynarodową normą ISO
9001:2000.
Przedstawiając Państwu ofertę nawiązania współpracy informujemy, że ceny naszych usług są
konkurencyjne na rynku i każdorazowo negocjowane z właścicielami nieruchomości. W swoim działaniu
kierujemy się podejmowaniem decyzji i dokonywaniem czynności mających na celu zapewnienie właściwej
gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości oraz zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i
właściwej eksploatacji nieruchomości w tym bieżącego administrowania nieruchomością, jak również
czynności zmierzających do utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z jej
przeznaczeniem oraz uzasadnionego inwestowania w daną nieruchomość w tym zabezpieczeniem interesu
właściciela nieruchomości.
Wysokość cen naszych usług zależy od specyfiki, położenia, stanu technicznego nieruchomości.
Jesteśmy gotowi przedstawić Państwu skonkretyzowaną ofertę, spełniająca Państwa oczekiwania w
zakresie zagospodarowania i zarządzania Waszymi nieruchomościami.
DZIAŁ WSPÓLNOT zajmuje się:
- przejęciem dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej nieruchomości
- weryfikowaniem stanu formalnego i fizycznego Nieruchomości, na bieżąco prowadzeniem
wykazu lokali i właścicieli lokali
- przygotowywanie, zwoływanie i prowadzenie zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej
- monitorowanie ubezpieczeń związanych z Częściami Wspólnymi, współpraca z
ubezpieczycielem i właścicielami lokali
- udzielanie informacji właścicielom lokali m.in. przez telefon i internet oraz podczas
pełnionych dyżurów – w zakresie zgodnym z przepisami obowiązującego prawa
- dbanie o podniesienie wartości Części Wspólnej Nieruchomości poprzez poszukiwanie
przychodów z wynajmu ewentualnie sprzedaży (zgodnie z przepisami obowiązującego prawa)
- nadzór nad realizacją i sporządzanie umów z wykonawcami robót i usług, korzystającymi z
części wspólnej nieruchomości
- nadzór nad realizacją umów na dostawę: energii cieplnej, wody i odprowadzenia ścieków,
energii elektrycznej, cieplnej, gazu (w przypadku gazomierza zbiorczego w budynku),
wywozu nieczystości stałych i gabarytów
- nadzór nad realizacją umów podpisanych z Usługodawcami
- kontrola nad innymi usługami związanymi z funkcjonowaniem Nieruchomości
- pełnienie funkcji komunikacyjnej pomiędzy firmami zewnętrznymi a właścicielami i
użytkownikami Nieruchomości
- analizowanie, doradzanie i opracowywanie koncepcji działania dostawców usług dla
Nieruchomości
- analizowanie i doradzanie w zakresie kosztów utrzymania części wspólnych nieruchomości
- prowadzenie windykacji należności wspólnot
- informowanie Członków Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej o obowiązkach na nich
spoczywających nałożonych przez przepisy obowiązującego prawa
- przygotowywanie projektów uchwał
- informowanie właścicieli o podjętych uchwałach
- ścisła współpraca z zarządami wspólnot
- przygotowywanie planów gospodarczych i remontów
- weryfikacja faktur i rachunków
- kontrola realizacji uchwał podjętych przez wspólnoty
- składanie wniosków o nadanie numerów REGON, NIP
- prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji wspólnot
- organizowanie i prowadzenie przetargów i konkursów ofert na roboty i usługi
Zadania SEKCJI TECHNICZNEJ:
- kompleksowa opieka techniczna nad nieruchomością
- utrzymanie części wspólnych oraz elementów wyposażenia budynku w stałej sprawności
technicznej
- bieżąca kontrola stanu sprawności i zlecanie do realizacji napraw i konserwacji
- odbiór i plombowanie liczników wody
- prowadzenie na bieżąco książki obiektu budowlanego oraz przechowywanie i aktualizowanie
dokumentacji technicznej Nieruchomości, wymaganej przez przepisy prawa budowlanego oraz
inne obowiązujące przepisy dotyczące tego typu Nieruchomości
- zlecanie i nadzór nad przeprowadzeniem przeglądów okresowych budynków i budowli
wynikających z przepisów ustawy Prawo budowlane
- zlecanie i nadzorowanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów urządzeń i
instalacji znajdujących się w obrębie Nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami
- przyjmowanie zgłoszeń o awariach, usterkach itp. i przekazywanie ich do dalszej
realizacji
- kontrola nad usuwaniem awarii i ich skutków
- nadzór nad prowadzonymi robotami w zakresie jakości, prawidłowości wykonania,
zastosowanych materiałów i cen
- weryfikacja kosztorysów ofertowych oraz powykonawczych
- dokonywanie odbiorów technicznych zrealizowanych robót
Czytaj więcej...